Kledingmanagementsysteem

Een digitaal bestelsysteem dat ontzorgt en overzicht geeft

Bent u op zoek naar een kledingmanagementsysteem waardoor u controle heeft op het bestellen van werkkleding of waarmee u het bestellen van werkkleding uit handen geeft aan bestellers of uw medewerkers zelf?

Ons kledingmanagementsysteem is een digitaal bestelsysteem voor bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen en andere persoonsgebonden uitrusting (bijvoorbeeld om valbeveiliging of gereedschap te beheren). Dit systeem geeft u, op elk moment van de dag, direct inzicht in het inkoopgedrag van uw organisatie.

Eenvoudig bestellen en direct inzicht

Kiest u voor gebruik van het kledingmanagementsysteem dan wordt uw persoonlijke omgeving op maat voor u ingericht door onze contactpersoon. Dit is een vaste contactpersoon binnen Delftechniek die u kan uitleggen en adviseren over welke mogelijkheden het systeem allemaal te bieden heeft.

Vanuit de kledingkeuzes die u met onze vertegenwoordiger kleding en PBM maakt, worden al uw gekozen artikelen en gewenste product opties in uw persoonlijke omgeving gezet. Nadat deze producten zijn verwerkt in het systeem kan de besteller inloggen. Elke medewerker is gekoppeld aan het juiste kledingpakket. Wanneer de besteller de betreffende medewerker selecteert, gaat hij naar een pagina met een overzicht van het gekoppelde kledingpakket met afbeeldingen en product omschrijvingen. De besteller geeft aan welke maat en hoeveelheid hij wil bestellen per product. Het systeem onthoudt automatisch de bestelde maten voor een volgende bestelling. De besteller heeft een optie om eventuele bijzonderheden bij een bestelling toe te voegen.

Per filiaal of afdeling kunnen er één of meerdere filiaal- of afdeling bestellers aangemaakt worden. Deze bestellers mogen dan bestellingen plaatsen voor de medewerkers. Ook kunnen er hoofdbestellers worden aangemaakt. Een filiaal besteller heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdbesteller heeft inzicht in alle filialen. De besteller plaatst eenvoudig een bestelling en heeft direct inzicht in de bestelde hoeveelheden en budgetten.

Een gepersonaliseerd account per eindgebruiker

U kunt medewerkers ook een eigen inlog geven om zelf bestellingen te laten plaatsen. Wanneer medewerkers inloggen, zien zij uitsluitend de items die zij mogen bestellen. Een medewerker plaatst eenvoudig een bestelling en heeft direct inzicht in het verbruikte bestel budget en/of het resterende aantal items dat per periode besteld mag worden. De naam, de maat en de afdeling van de medewerker zijn bekend en elke bestelling wordt geregistreerd. Op uw verzoek stellen wij validatieregels in. Validatieregels beperken de maximum aantallen en/of waardes waarvoor medewerkers per periode mogen bestellen.

Door medewerkers zelf hun bestellingen te laten plaatsen wordt uw inkoopafdeling ontlast (tijdwinst/ efficiëntie). Zo geeft u uw medewerkers keuzevrijheid binnen de door uw gestelde kaders (maximum aantal, maximaal budget, type kleding per functiecategorie) bij het besteden van hun kledingbudget. De leidinggevende heeft ook altijd inzicht in wat medewerkers in bezit hebben.

Bewust sturen, inzicht op elk moment

De rapport functie geeft u inzicht in bestelpatronen per medewerker, functiegroep, periode en afdeling. U vergelijkt de resultaten eenvoudig onderling. Dit geeft inzicht in bijzonderheden en afwijkingen in bestelgedrag, zoals vaak bestelde artikelen, meeste bestelde maten, verbruikt budget en gemiddelde afname per medewerker. Door deze informatie kunt u bewust sturen. Dit leidt tot het vermijden van onnodige kosten.

Wij ondersteunen u de gehele looptijd bij het beheren en het onderhoud van uw kledingmanagementsysteem. Nieuwsgierig wat dit online bestelsysteem voor uw bedrijf kan betekenen?

Neem contact op met uw vertegenwoordiger of bel ons algemeen nummer 0596-654500 en vraag naar het kledingmanagementsysteem. Onze helpdesk is elke werkdag van 8:00 tot 17:00 bereikbaar voor u.

Bezig met laden...